2015. február 7., szombat

More than love- 7.fejezet


(Bella szemszöge)

Emmett-el visszasétáltunk a házba. Ezúttal sokkal oldottabb hangulatban estünk be a többiek közé, akik feszülten várták a visszatérésünket. Mindenki egy emberként fordult felénk, mikor beléptünk a nappaliba, mintha legalábbis azt várták volna, hogy valamelyikünk nem tér vissza épségben.
- Szerinted ezekkel mi lett? Megszállták őket? -lökött oldalba Emmett, szemét le sem vette a többiekről, de szája szélén mosoly bujkált.
- Meglehet- szálltam be a játékba én is. -Bár a bamba arcukat elnézve...
- Minden rendben van? -szólalt meg elsőként Edward és a pillanat törtrésze alatt mellettem termett és a karjába zárt.
- Már miért ne lenne? Emmett-el voltam, nem valami marslakóval. Mi bajotok van?- kezdett idegesíteni ez a kripta hangulat, ami egy kicsit enyhülni látszott, de nem szűnt meg.
- Furcsa hangokat hallottunk majd egy sikolyt. Azt hittük történt veletek valami. Kimentünk, szétváltunk, de senkit nem találtunk a környéken. Merre jártatok?
- Lent voltuk a szikláknál- néztem Edwardra kétségbeesetten. -De mi nem hallottunk semmit. Egy árva hangot sem.
- Voltam a sziklánál, de nem volt ott senki.
- Mégis mi a franc van itt? -hördült fel Jasper. -Honnan jött az a sok érzelem? A félelem, a fájdalom? Tisztán éreztem idebent. Aztán nem tudom mikor, de megszűnt. Teljesen. Mintha soha nem is lettek volna itt.
- Váljunk szét és nézzünk körbe. Hátha van itt valaki.
- Rendben. Edward, Emmett és Bella, tiétek a város. Nézzetek szét, sétáljatok, menjetek be minden kis utcába, álljatok le beszélgetni emberekkel, hátha valahol éreztek vámpír szagot vagy bármit, ami gyanús. Jasper, Esme és én az erdőben maradunk.
- Szerintem veszélyes, ha ti mentek az erdőbe. Emmett-nek nagy ereje van, Edward gondolatolvasó, én pedig bárkit irányíthatok a képességemmel. Sokkal hasznosabbak lennénk mi az erdőben. Menjetek ti a városba. Ha fajtánkbeli, emberek között nem fog támadni, kisebb a kockázata, hogy bajotok esik.
- Tudunk harcolni mi is Bella. Nem vagyunk cukorból.
- Igen, de én sokkal nyugodtabb lennék, ha mi mehetnénk átvizsgálni az erdőt. A beilleszkedés amúgy is jobban megy nektek. Esme-t pedig a bál miatt nagyon sokan fel fogják ismerni. Sokkal egyszerűbb beilleszkednetek, mint nekünk. Jasper pedig kell, hogy veletek legyen, ha mégis gondok adódnak.
- Teljesen igaza van Bellának- állt mellém Edward is.
- Persze. Engem meg kihagytok a jóból- zsörtölődött Jasper, de szerintem egyikünk sem vette komolyan. Tudtuk mind a négyen, hogy az ő feladata a legfontosabb. Meg kell védenie Esme-t és Carlisle-t, bármi is történjék. Mindig, minden veszélyes helyzetben ezt tartottuk fontosnak. Esme és Carlisle életét. Bármelyikünk gondolkodás nélkül eldobta volna az életét, hogy megvédje őket. Bár ahogy tudom, ahogy hallottam a fiúkat, engem sem szívesen hagytak veszélyes terepen.
- Akkor Bella veletek megy, Jasper pedig velünk jön- úgy néztem Edwardra a mondata után, mint egy árulóra és annak is éreztem.
- Igen Bella is sokkal nagyobb biztonságban lesz a városban. Valamint ismerkedhetne a helybéliekkel. Neki sokkal jobban menne, mint nekem- Jasper érezte, hogy ezúttal nyert és ő mehet a fiúkkal.
- Azt a rohadt...- haraptam el a mondat végét, mikor Esme szúrós szemeivel találtam szembe magam. - Mocskos árulók vagytok. Edward veled még számolok ezért.
- Ugyan szerelmem...- lépett hozzám közelebb, de felemeltem a kezem és jeleztem neki, hogy ne jöjjön közelebb.
- Ne.
- De Bella. Én is nyugodtabb leszek, ha tudom, hogy te biztonságban vagy a városban- jött még közelebb. Átölelt, de én húzódtam volna el tőle, löktem volna el magam, de nem engedett. Karjai vaspántként szorítottak és nem volt menekvés. Így megpróbáltam az eszére hatni.
- Hányszor volt rá példa, hogy nem jó ha minket kettőnket elválasztanak? Erre most te magad küldesz el a közeledből. Tudod mit Edward Cullen? Lesz ennek még böjtje, ne félj.
- Bella, kicsim, ne csináld ezt. Kérlek!
- Nem érdekelsz. Menjetek. Minél előbb tudjuk meg ki szórakozik velünk, annál hamarabb szabadulhatok meg a városlakók kíváncsiskodó szemeitől.
- De hisz imádod, amikor mindenki csodál- lökött oldalba Emmett.
- Igen, amikor én akarom, de most szó szerint kirakatba tesztek, amit viszont utálok, szóval haladjatok és akadjatok a nyomára annak a féregnek, aki szórakozik. Különben én fogok szórakozni veletek drágáim. Na pápá- azzal fogtam magam és kivonultam a házból, egyenesen a garázsba, ahol beszálltam az autómba és vártam Esme-t illetva Carlisle-t, hogy megjelenhessünk a Forks-i nép előtt.

Az utat csendben tettük meg. Carlisle és Esme hátra ültek egymás kezét fogva figyelték a mellettünk elsuhanó tájat hátha látnak valami szokatlant. Bár kétlem, hogy ilyen sebesség mellett bármit is észleltek volna. Én pedig fortyogva a dühtől csak még gyorsabban vezettem, amíg el nem értük a város szélét. Ott lassítottam, majd egy ruhabolt előtt leállítottam az autót. Kiszálltunk és szép lassan Esme-t követve beléptünk az üzletbe. Egyenesen a pénztárhoz léptünk, ahol az eladó minden bizonnyal elég jól ismerte Esme-t, mert köszönés után egyből elszaladt hátra és egy dobozzal tért vissza.
-Sajnálom, hogy hamarabb jöttem. De most van néhány elintéznivalónk a városban a lányommal és a férjemmel és gondoltam megkérdezem elkészült-e.
- Éppen hogy elkészült. Alig egy fél órája hozták.
- Pont időben. Remélem, a bálon találkozunk- mosolygott rá Esme az eladóra.
- Mindenképpen. Az árvák megérdemlik, hogy támogassuk őket, amennyire csak tudjuk. És te nagyon sokat teszel értük annak ellenére, hogy nem régen költöztetek ide.
- Ez az életem. Bárhová megyünk a családommal, az árvaház az első, amit felkeresek. Nem lehet saját gyermekem, ezért támogatom az árvákat amennyire csak lehet- Esme hangjában szomorúság csendült és az én gondolataim is elterelődtek a bosszankodásról. Mindig is tudtam, hogy Esme-nek mennyire fontos, hogy gyermeke legyen. És a vámpírrá válása elvette tőle ezt a lehetőséget. Ráadásul a halálához is a saját gyermeke elvesztése vezette. Igazi anyai szíve van és nem adatott meg neki, hogy saját gyermeke legyen… helyette vámpírrá vált és árváknak próbálja megadni azt a szeretetet, ami benne van, és ami ezeknek a gyerekeknek hiányzik. Tudom, hiszen én is így ismertem meg. Én is árva voltam. –De most mennünk kell, még rengeteg elintézni valónk van. További szép napot- mosolygott Esme. Carlisle-val köszöntünk és már el is hagytuk az üzletet. A kocsiba beraktuk a ruhát, majd sétálva mentünk tovább.
Esme és Carlisle úgy mozogtak a városban, mint a normális emberek. Beszélgettek azokkal, akik megszólították őket, mosolyogtak, halál természetesek voltak. Csak én álltam feszengve mellettük, mosolyogtam, de semmi kedvem nem volt jó pofizni. Minden pillanatban a környéket figyeltem, mély levegőt vettem, hátha érzek valamit, de semmi. Vámpírnak semmi nyoma nem volt. Azonban megpillantottam egy személyt, akivel bár nincs semmi konkrét problémám, nem bírom a képét.
- Mrs. Cullen örülök, hogy találkoztunk- mosolygott a szőkeség Esme-re.
- Én is örülök neked Rosalie.
- Mr. Cullen, Isabella- köszöntött minket is Rosalie, majd a mellette álló fiúra mutatott. –Ő a barátom Jacob.
Mellette egy rézbőrű, fekete rövid hajú, eléggé izmos srácra mutatott. Azonban nem volt minden rendben a sráccal. Büdös kutya szaga volt, valamint apró morgás csúszott ki az ajkai közül, mikor ránéztem.
- Vérszívó- sziszegte annyira halkan, hogy a mellette álló lány nem hallhatott semmit, főleg nem úgy, hogy Esme és Carlisle elvonták a figyelmét.
- Esme, Carlisle, azt hiszem ideje mennünk.
- Bella, éppen beszélgetek. Kérlek- szólt rám megrovón Esme és visszafordult a lányhoz.
- Azt mondtam megyünk. Most rögtön.
- Bella- fordult felém Carlisle is.
- Ne vitatkozzatok velem. Azt mondtam megyünk és kész- sziszegtem összeszorított fogakkal. De a szemem le sem vettem Jacobról, akinek testén apró remegések futottak végig. Érezhető volt a feszültség. Rosalie átkarolta barátja karját és rámosolygott ezzel elvonva figyelmét rólunk. Ebben a pillanatban sajnáltam a lányt. Még akkor is, ha nagy valószínűséggel tudta milyen szörnyeteg a barátja. Milyen élete lehet majd egy ilyen átkozott lény mellett? Ez olyan, mintha egy magamfajtával állna össze. Az alakváltók semmivel sem jobbak, mint a vámpírok. Ugyan olyan szörnyetegek, hanem rosszabbak. Ösztönlények. Képtelenek uralkodni önmagukon.
- Talán tényleg jobb lenne, ha mennénk. Minket is várnak már- kezdett el szabadkozni Rosalie. Örülök, hogy találkoztunk. A bálon látjuk egymást. Viszont látásra. Szia- biccentett felém, majd óvatosan aprókat taszítva a barátján tovább lépkedett.
- Mi a fene volt ez kisasszony? –tette csípőre a kezét Esme.
- Egy alakváltó, aki bármelyik pillanatban átváltozhat. Tudnak rólunk, mi nem tudtuk, hogy ők itt vannak a városban. Nem hiányoznak még ők is. Elég az a rejtélyes idegen, aki szórakozik velünk. Szóval nem az én viselkedésem miatt kellene aggódnod Esme. Menjünk haza. A városban nincs semmi- azzal fogtam magam és amilyen gyorsan csak tudtam a kocsihoz siettem és beültem. Megvártam míg Esme és Carlisle is beülnek, aztán padlógázzal indultam el haza.
Otthon kivágódtam a kocsiból és egyenesen a szobámba rohantam. Nem tudom kordában tartani az érzéseimet. Nem lett volna szabad így beszélnem Esme-vel, de erősebb nálam. Nem tudom megfékezni, bármennyire is szeretném.
Ledőltem az ágyra, behunytam a szemem és mély levegőket vettem, mintha legalábbis segítene. Teljesen kizártam a többieket, mintha csak egyedül lennék a házban. Próbáltam szép dolgokra gondolni, nem a mai borzalmakra. Felrémlett előttem Edward arca és ettől már nyugodtabb ettem. Végig pörgettem magamban a mai nap szebb pillanatait és végre sikerült. A feszültség enyhülni kezdett bennem, a kezem végre már nem szorult ökölbe és nem akartam a világot elpusztítani. Kinyitottam a szemem és felültem az ágyra. Körbepillantottam, majd vettem egy mély levegőt és szép lassan újra beengedtem a többieket. Elkezdtem hallgatózni, hogy tudjam, kik vannak itthon. Aztán lassan felálltam és csigatempóval elindultam le a nappaliba. Bármennyire is hihetetlen, az egyedüllét segített. A tombolni akaró énem lecsendesült és visszahúzódott. Várja a következő alkalmat, hogy ismét felszínre törhessen. És ki tudja akkor elég lesz-e ennyi, hogy megállítsam.
-Sajnálom, hogy úgy beszéltem veletek- hajtottam le a fejem Esme és Carlisle előtt megállva. –De egyre nehezebb kontrollálnom magam.
- Semmi baj kincsem.
- Találtatok valamit? –fordultam a fiúk felé. Edward aggodalmas szemekkel nézett rám, de nem mert közelebb jönni.
- Semmit. Nincs senki az erdőben. Semmit nem éreztem- nézett rám tanácstalanul Jasper.
- Valaki szórakozik velünk. Egy nagy hatalmú valaki. Nem használtam az erőmet, mégis majdnem kitört belőlem a szörnyeteg.
- Ti találtatok valamit?
- Egy nyomorult alakváltón kívül senkit.
- Alakváltó?
- Még nagyon fiatal lehet. Az érkezésünk válthatta ki nála az átváltozást, mert alig tudta kontrollálni a remegését.
- Ki volt az?
- A szőkeség… Rosalie barátja- Emmett arcáról lerítt a csalódás. Tudtam. Éreztem, hogy van valami, ami megfogta. Bár akkor Edward kötötte le a gondolataimat, mikor először láttam a lányt, de halványan emlékeztem azért Emmett arcára is, aki csodálattal tekintett a lányra mind az étkezőben, mind a menza ajtajában, mikor elköszöntek egymástól. - El kell ismernem, Rosalie az emberek között is gyönyörű és vámpírként még szebb lenne. De hiú. Van benne tisztelet, de hiú. Ennek ellenére sajnálom. Nem hiszem, hogy egy alakváltó lenne a legjobb társ a számára. Egy farkas nem fogja tudni megadni neki azt, amire szüksége van- rántottam egyet a vállamon, mint akit nem érdekel a dolog. Pedig valami megmozdult bennem. Valami ami hasonlított a sajnálathoz. Az együttérzéshez talán vagy nem tudom. 
- Ha bevésődés van akkor mindent képes neki megadni- vágott közbe Carlisle.
- Mi van? Mi az a bevésődés?
- Olyan, mint nálunk a társválasztás. Egy vámpír örök életére csak egy társat választ magának. Nagyon ritka, amikor valaki képes új társat találni, miután egyet elvesztett. A farkasoknál is valami ilyesmit jelent a bevésődés. Csak egyszer történik meg, amikor megtalálják azt a személyt, aki társuk lesz. A másik fele, aki a legalkalmasabb arra, hogy utódot nemzzen neki, aki tovább viszi majd a farkas gént. Nem tudom elmagyarázni, de én ahhoz hasonlítanám, amit mi érzünk, mikor megtaláljuk a másik felünket.
Emmett rácsapott az asztalra, majd villámgyorsan eltűnt a nappaliból.
- Mi baja?
- Tetszik neki Rosalie. És attól tartok nem szórakozásból. Nem úgy, int azok a hétvégi lányok. 
- Ez most más nála- erősítette meg Jasper is Edward állítását. –Komolyan gondol a lányra. Nem nevezném szerelemnek, de elragadtatott, amikor látja a lányt, más, mikor megpillantja.
- Úgy látszik Emmett rossz lányt választott- sóhajtottam fel elkeseredetten.
- Rossz lány? Rosalie nem rossz- rázta a fejét Esme.
- Nem úgy. De gondolj bele Esme. Emmett vámpír Rosalie ember. Neki még lehet családja, gyermekei. Nem kell örökkön örökké a vérszomjjal küzdenie, ráadásul egy farkas párja. Emmett-nek semmiképpen nem lehet a társa. Soha nem engedném, hogy elvegye az életét és olyan sorsra kárhoztassa, mint a miénk. Akkor sem, ha ezzel elveszem tőle a boldogságot. Nem fogom hagyni, hogy a lány életét tönkre tegye.
- Bella…
- Nem fogom hagyni. Rosalie nem fogja azt átélni, amit Esme vagy amit én… neki boldog családja lesz, megöregszik majd, sok-sok gyermeke és unokája lesz, mire eljön érte a halál. Különben ne legyen a nevem Isabella Marie Cullen.
- Kicsim erről nem te döntesz- ölelt át Edward. –Ez nem a te döntésed lenne. És ne szaladjunk ennyire előre. Egyelőre csak annyit tudunk, hogy Emmett-nek szimpatikus. Lehet nem is lesz belőle semmi.
- Az lenne a legjobb. De ha máshogy történne… ha ő is vonzódna hozzá… tényleg képesek lennétek egy élő, egészséges lányt ilyen létre kárhoztatni csak azért, hogy Emmett boldog legyen? Esme, te képes lennél rá? Gondolj bele. ANYA lehet belőle. ANYA. Ezt akarjátok elvenni tőle? Azt akarjátok, hogy ő is úgy szenvedjen, mint te vagy én?
Tudtam, hogy nem, de hallanom kellett. Meg kellett érteniük miért nem akarom.  Pedig érzem, hogy be fog következni. A lány még csak most bukkant fel, de különös érzésem van vele kapcsolatban. Nem tudom mi az, de furcsa. A legjobbat szeretném a bátyámnak, de nem ilyen áron. Én sem akartam ezt. És Rosalie sem akarhatja. A francba is, neki van esélye és nem vehetjük el tőle. Szeretem a bátyám, de annak a lánynak még van lehetősége, annyi minden áll még előtte, annyi mindent kell még megtapasztalnia. Nem válhat szörnyeteggé.
- És ha ő maga választja ezt a létet?
- Nem fogja. Ha nincs más választás megteheti Emmett, de amíg él, amíg egészséges, csak a holttestemen át változtathatjátok vámpírrá. Esme, gondolkodj egy kicsit… Carlisle, tényleg azt szeretnéd neki, amit te sem akartál? Amit egyikünk sem akart? Nem dönthetünk a sorsa felett csak mert Emmett kedveli.  
- Nem a mi dolgunk Ráadásul olyan témára tértünk ki, amiből nem is biztos, hogy lesz bármi is- vetett véget a vitának Carlisle. Meglátjuk, mit hoz a jövő- és amikor ezt kimondta a szívem helyén hatalmas üresség támadt. Mintha a jövő valami rosszat tartogatna számunkra.Én miért nem láthatom a jövőt? Miért? Akkor tudnám, hogy mikor mit kell tennem és azt is, hogy egyáltalán volt-e értelme most vitáznom a családommal erről a lányról. De hisz egy farkas párja. A farkas pedig sosem hagyná hogy a lány a bátyámmal legyen ha esetleg Rosalie is vonzódna Em-hez. Én sem hagynám, hogy Edward elhagyjon csak azért, mert valaki belépett az életébe... bár... lehet, hogy mégis hagynám. Ha ő is ezt akarná... és én mindig a legjobbat akartam neki. Állandóan. A saját fájdalmam ellenére is. Talán ez az igazi szerelem. Sokan mondták már. Rengeteg könyvben olvastam róla, sok filmben láttam már, de sületlenségnek gondoltam, amíg meg nem tapasztaltam az érzést. Óriási hülyeségnek hangzik, hogy elengedd azt, aki mindennél jobban szeretsz. Pedig nem akkora baromság. Most, hogy Edward itt van nekem, mint a párom, már tudom, hogy nem hülyeség. Ha tényleg szeretsz valakit és a szereteted önzetlen és tiszta, akkor igen is képes vagy elengedni, ha neki úgy jó. A saját fájdalmad elkerülése nem lehet elég indok, hogy magad mellett tarts valakit, aki már nem érez ugyan úgy irántad, mint ahogy te őiránta. Óriási dolgokra vagy képes, ha szeretsz valakit. Az érzés felszabadít, boldogsággal tölt el, ugyanakkor romba dönt, pusztít és csak kárt tesz benned. Sokan megkérdőjelezik ilyenkor, hogy valóban szerelmes e az ember a párjába, mert ők nem értik. Azoknak az embereknek vagy vámpíroknak a szerelmük önző és birtokló. Az enyém nem. Rá kell jönnöm, hogy nagyon fájna... ezerszer inkább a halált választanám, mint azt, hogy mással lássam, de nem kötnék magamhoz olyat, aki már nem szeret. És remélem így gondolja az alakváltó... Jacob is. Mert ha Emmett érzései komolyra fordulnak és a lány is viszonozza, akkor sok gyötrelem vár majd rá. És ránk is. Mert az a kapcsolat alapjaiban rázza majd meg a családot. Én tartom magam a döntésemhez. Egészséges, ártatlan emberekből nem lesz vámpír a családom által. Ugyanakkor ha a lány a családom tagja lesz egy napon, akkor őt is védelmeznünk kell. Abba pedig már bele se merek gondolni, hogy a farkasok és a Volturi is ellenünk fordul majd. Veszély fenyeget minket. Harc és küzdelem lebeg a fejünk felett. Csak azt nem tudom mi lesz a vége...
Nem tudom mit tartogat számunkra a jövő, de bármit is hozzon a családomat nem hagyom. Velem történhet bármi, de utolsó lélegzetemig harcolni fogok értünk. Értük és a szerelmemért... Edwardért. 

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Örülük, hogy olvashattam za új fejezetet. Megérte rá várni.
    Vajon mi lehetett az amit Edwardék hallottak? Csak a farkasok átváltozása, vagy más is? Lesz itt még bonyodalom főleg hogy farkasok is előkerültek.
    Kíváncsian várom a folytatást.
    Öröm olvasni hogy Edward és Bella összejött, és így szeretik egymást.

    Nóci

    VálaszTörlés
  2. szia

    nagyon kiváncsi vagyok mi lesz ebböl a hang Rose és Jacob..
    nagyon jo volt olvasni az ij fejit alig várom a folytatást
    üdv
    Reni

    VálaszTörlés