2011. október 3., hétfő

Prológus


(Bella szemszöge)

150 éve élek ezen a Földön.A családomban mindenki vámpír én pedig félvér vagyok,félig ember félig vámpír.A nevem Isabella Marie Cullen.
Carlisle Cullen az apám, bár nem vérszerint,de én mindig is édesapámként tekintettem rá. Ő változott át legelőször, majd egy évszázad elteltével változtatta át Esmet. Azóta is boldogok együtt.Esme olyan számomra mint az édesanyám.
Később Carlisle talált rá a vérszerinti anyámra, aki arra kérte,hogy viseljék gondomat és neveljenek fel.Így kerültem a Cullen családba.
Az egyik vadászatunk alkalmával találtunk rá az egyik bátyámra Emmettre. Őt egy vámpír támadástól mentettük meg de már csak az átváltozás segített rajta.
Egy autóbaleset következtében változtatta át Carlisle Edwardot,aki a férjem már 50 éve.
Jasper-rel a másik bátyámmal egy vadászaton találkoztunk és segítettünk neki átszokni az állatvérre. Azóta ő is velünk él és rá is bátyámként tekintek.
És végül a nővérem Amanda. Ő is vámpír volt amikor csatlakozott hozzánk, mert nem akart többet embereket ölni. Amanda Emmett párja.
Ez a mi kis családunk története.

U.i: Ha érdekel,hogy kerül a történetbe Alice és Rosalie, olvasd  a történetet.
     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése