2011. október 11., kedd

4.fejezet

(Bella szemszöge)

Reggel kipihenten ébredtem.Amint kinyitottam a szemem, szerelmem féloldalas mosolyával találtam szembe magam.
-Jó reggelt-köszönt bársonyos hangon.
-Neked is.Mennyi az idő?-kérdeztem két ásítás között.
-Fél 7.Még aludhatsz egy kicsit
-Nem,nem akarok.Mindjárt visszajövök-azal bevonultam a fürdőbe.Elintéztem a reggeli teendőimet,majd visszamentem a szobánkba.
-Még nem is kaptam jó reggelt csókot-másztam fel az ágyra és szerelmemhez hajoltam,aki éhes vadként vetette magát ajkaimra.A következő pillanatban már a hátamon találtam magam,Edward kezei pedig a felsőm alatt kalandoztak.Tudtam,ha most nem állunk meg,akkor utána már nem is fogunk és nem akartam Emmett idióta poénjait hallgatni napokig.Így hát ha nehezen is,de eltoltam magamtól Edwardot.
-Mi a baj,szerelmem?-kérdezte Edward.
-Semmi,de ha ezt most folytatjuk,elkésünk az iskolából és még Emmett poénjait is hallgathatjuk.De megígérem,hogy kárpótolni foglak.
-Szavadon foglak-csókolt meg újra.
Mikor elváltunk egymástól,a gardrób felé vettem az irányt.
Kivettem egy fekete pólót,egy sötét farmernadrágot és egy barna bőrdzsekit,majd visszamentem a szobába.
-Ezt vedd fel-nyomtam Ed kezébe,majd átmentem Jazz szobájába és neki is egy hasonló összeállítást vettem elő,mint Edwardnak.
-Te pedig ezeket vedd fel.Siess nem akarok az első napon elkésni.Letettem az ágyra,adtam egy puszit az arcára és visszamentem a saját szobánkba.
Edward az ágyon ült és már felvette a kiválasztott ruhákat.
-Na akkor,te most kimész és segítessz anyunak készíteni valami reggelit,amíg én felöltözöm.És nem,nem maradhatsz bent,mert akkor nem megyünk le soha.
-Jól van.Úgyis az lesz amit mondasz-sóhajtott.odajött hozzám,adott egy puszit a homlokomra és kiment a szobából.
-Amy,siess,nem akarok az első nap elkésni.Készülődjetek-kiáltottam.Miután hallottam egy ,,rendben"-t,a gardróbba mentem.
Végül kiválasztottam egy citromsárga pántos felsőt,aminek 3 csík volt a mell része alatt és eléggé dekoltált volt.Mellé egy kék csőfarmert,egy fekete magassarkút és egy fekete bőrkabátot.Felvettem a cullen címeres nyakláncomat,kihúztam a szemem és egy kis szájfényt tettem a számra.A hajamat kivasaltam és felgumiztam.
Előkaptam egy adidas táskát,meg a telefonomat és leszaladtam a nappaliba.
-Jó reggelt-köszöntem és a konyhába mentem
-Jó reggelt-hallottam kórusban a többiektől.Már mindenki lent volt csak Amy nem.
-Hmm...isteni illatok-adtam puszit anyunak.
-Jó étvágyat-tette elém a pirítóst lekvárral és Edward is hozta a kávémat.
-Gyönyörű vagy-csókolt a nyakamba.
-Köszönöm-mondtam,majd elkezdtem enni.Mire végeztem Amy is megjelent.Az ő haja göndör volt,egy fehér nadrágot viselt,hozzá egy lila nyakbaakasztós felsővel,ami a vállait szabadon hagyta,egy lila magassarkú majdnem térdig érő csizmával és egy lilás bőrdzsekit.Ő is felvette  a címeres nyakpántját és rajta is volt egy enyhe smink.
-Azt hiszem ideje indulni-szólaltam meg.
-Igen,van kb. 15percünk 8-ig-mondt Jazz is.
-Akkor ti Emmett Jeep-jével,mi pedig az én autómmal megyünk.
-Igenis diktátorasszony.-szalutált Em.
-Emmett,a feleségemmel beszélsz-mordult rá Ed.
-Hagyd csak.Akkor indulás-kiáltottam.
10perc alatt beértünk a suli parkolójába.Amint kiszálltunk Amy-vel a fiúk már az ajtóknál álltak.Emmett Amandához lépett és megcsókolta,Edward mellém lépett és átkarolta a derekam.
-Annyira nehéz ezt elviselni-suttogta szerelmem-Minden hímnemű egyed rólatok fantáziál.
Szembefordultam vele,lábujjhegyre álltam és megcsókoltam.Olyan szenvedélyesen,hogy félő volt,hogy itt helyben teperjük le egymást.
-Khm...-hallottunk egy torokköszörülést,mire ha nehezen is,de elengedtük egymást.
-Bella,megtennéd kérlek,hogy nem az iskola parkolójáben mászol rá Edwardra,az egész diáksereg előtt?Mert a végén kiszaladok a világból ettől a sok féltékenységtől-bökött a fejével a diákok felé Jazz.
-Persze.Bocsi-mosolyogtam rá.
-Szobára fiatalok-kiáltotta Em.
-Nem értem miért pont te mondod,az előbb te támadtad le szegény Amy-t-válaszolta Ed.
-Jól van.Hagyjátok abba.Menjünk vegyük át az órarendet és a könyveket-fogtam meg szerelmem és Jasper kezét és az iroda felé indultam Emmettékkel a nyomomben.
Gyorsan elintéztünk mindent és már indulhattunk is órára.Emmett és Amanda 10.-be, Jazz,Ed és én 9.-be fogunk járni.Szerelmemnek és nekem egyforma az órarendünk és Jasperrel is van pár közös óránk.Miután Amyék elmentek órára,mi is elindultunk.
-Jó napot-köszöntünk egyszerre mindhárman-Elnézést a késésért de nam találtuk a termet.-mosolyogtam.
-Semmi gond.Mrs Cullen,igaz?-kérdezte Mr Varner a töri tanár.
-Igen.Isabella Cullen vagyok,ők pedig a testvéreim Jasper és Edward Cullen.
-Kérem mutatkozzanak be az osztálynak.
-Sziasztok.Mint ahogy az  előbb mondtam,Isabellának hívnak,de szólítsatok Bellának.Születésem óta a cullen családban élek.Carlisle és Esme olyanok mint az igazi szüleim, 4 testvérem van:Amanda,Emmett,Edward és Jasper.Őket is örökbe fogadták.
Carlisle orvos és a helyi kórházban találkozhattok vele. Esme pedig árvaházban dolgozik.És igen,mielőtt még megkérdeznétek,Esmének nem lehet saját gyermeke,ezért fogadtak örökbe minket.De ettől csak még jobban szereti a gyerekeket.Kb.ennyi lenne.-fejeztem be a betanult szöveget.
-Rendben.Esetleg önöknek lenne valami hozzáfűzni valójuk?-kérdezte a fiúktól.
-Nincs tanárúr-mondták egyszerre.
-Akkor kérem foglaljanak helyet.
-Köszönjük-mondtam és elindultunk a 2 pad felé.Leültem Edward mellé,Jazz pedig elénk.Az óra unalmasan telt és így tovább.Szépen lassan eljött az ebédidő és mi mentünk a menzára.
Vettem egy üveg vizet és leültünk Amy-ékhez.Adiákoktól a legtávolabbi asztalnál ültek.
-Sziasztok-köszöntünk.
-Sziasztok.Na milyenek az órák?
-Dög unalom mindegyik,semmi új-válaszolt Jazz.
-Ajjaj-hallottam Em hangját.
-Mi az?
-Hova lett a jövőbelátó képességed?-vigyorgott.
-Kikapcsoltam.Miért?-értetlenkedtem.
-Hát,mert az a csajszi-mutatott a hátam mögé-épp a te férjecskédet akarja meghódítani.
-Édesem ,nyugodj meg-ölelt magához szerelmem-Szeretlek.
-Én is-hajtottam a fejem a vállára.Így voltunk addig,amíg meg nem hallottunk egy torokköszörülést.
Bella ruhái 

 Amanda ruhái:

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Először is benne vagyok a cserében, másodszor pedig. Imádom a töridet. :) Nagyon tetszik, főleg az ahogy megformálod Bella karakterét... Csak nem ő most a mi kis drága Alice pótlékunk??? Mármint vásárolgat, állandóan pörög stb...Na mind1 most nem is ez itt a lényeg, hanem csak az, hogy nagyon jó a töri Na és ennek a fejinek az utolsó pár mondata... pl: "-Hát,mert az a csajszi-mutatott a hátam mögé-épp a te férjecskédet akarja meghódítani." Kész... komolyan, nagyon tetszik.:D Már nagyon várom a következő fejit, mert kíváncsi vagyok, hogy ki is zavarhatta meg Edward és Bella párosát, ja és persze a többieket! :) Kérlek siess vele!

    Ui: Ha nem gond akkor a másik két blogomra is ki teszlek. :)

    Sok puszi: Minie95(:
    Xoxo

    VálaszTörlés
  2. Szia Minie 95!

    Először:nagyon köszönöm:)Persze,nyugodtan kirakhatod.Nekem ez az első történetem és sokat számít a véleményed annyira örülök hogy tetszik.
    Igen próbáltam egy kicsit elszakadni a könyvbeli Bellától.Úgy gondoltam ha már egyszer nincs benne Alice akkor is kell valaki aki vásárolni rángatja a Cullen fiúkat és egy kis színt visz a család életébe.Alice képességét "használja" mert úgy gondoltam,ez valahogy elengedhetetlen a cullen családban.
    Sietek,amint tudom hozom.

    Puszi:Rosalice

    VálaszTörlés