2011. október 13., csütörtök

5.fejezet


(Bella szemszöge)

Így voltunk addig,amíg meg nem hallottunk egy torokköszörülést.

-Khm...Sziasztok-hallottam meg egy ismerős hangot,mire felkaptam a fejem Ed válláról.
-Rebeca,Rebeca Wilde?-kérdeztem hitetlenkedve-Jézusom,wááá...de jó téged újra látni.Mi történt veletek,hol van Damien?Mesélj el mindent.-öleltem át.
-Bella,lassíts egy kicsit-ölelt vissza ő is.-Előbb talán mutass be a többieknek,majd utána mesélek.
-Jaj,igen tényleg.Mindenki ő itt Rebeca Wilde,de csa Becky.Az egyik utazásunk során találkoztunk vele és a férjével.Becky, ők a testvéreim:Amanda,Emmett és Jasper.Edwardot már ismered.
-Sziasztok.Igen,szia Edward jó újra látni.-adott 1-1puszit a fiúknak,majd leült Jazz mellé.
 -Téged is-mosolygott rá barátnőmre,majd nővérünkhöz fordult.
-Amy,nyugi férje van.-Amandán látszott,hogy nagyon nem kedveli Becky-t.
-Amanda, tényleg nem kell aggódnod szeretem Damient és nem szándékozom elhagyni-nyugtatta barátnőm is.Néha komolyan nem értem Amy-t,állandóan féltékenykedik ha egy nő mégha csak barátságból is,de Em közelébe kerül.Pedig a bátyám nem ad rá neki okot.
-De az előbb mégis úgy nézted Eddy fiút,mintha rá akarnál mászni.-szólalt meg Emmett is.
-Nem rámászni csak Edwardot ismertem fel először és nem tudtam hogy biztos ő e,de aztán megláttam Bellát.
-Na jó zárjuk ezt le.Fontosabb megbeszélnivalónk is van.-szóltam közbe.
-Igazad van.Becky hol hagytad Dam-et?-érdeklődött szerelmem.
-Vadászni.Még ma hazautazunk csak látogatóba jöttünk.
-Hogy-hogy látogatóba?-kérdeztem én is.
-Ja,öö...egy emberlány most költözött ide a szüleivel,de előtte ott éltek ahol mi,csak meghalt a lány húga.A szülők a költözés mellett döntöttek.
-Oké,ez világos,de hogy ismertétek meg??-kíváncsiskodtam tovább.
-Dam volt a kezelőorvosa,mert teljesen összeomlott a húga halála miatt és pszichológusra volt szüksége.A mindig vidám,pörgős lányból egy visszahúzodó,zárkózott lány lett.Nagyon a szívemhez nőtt és Dam is ellenőrizni akarta az állapotát,ezért eljöttünk meglátogatni.
-Jaj szegény.Rettentően sajnálom,biztos nehéz időszakon van túl. De mond csak,honnan tudtad,hogy itt vagyunk?-kérdeztem.
-Találkoztam Esme-vel és ő mondta.Gondoltam meglátogatlak titeket.-mosolygott-És szeretnélek megkérni téged valamire.
-Persze,mond csak.
-Arról lenne szó,hogy ez a lány jövőhéten kezdi az iskolát és szeretnélek megkérni,hogy vigyázz rá. Mint mondtam,nagyon megszerettem őt és nem szeretném ha baja esne.Rád pedig nyugodt szívvel bízom.Megteszed ezt nekem?-nézett rám könyörgőn.
-Persze.Most úgyis itt maradunk egy jó ideig.-mosolyogtam rá.-Na és hogy hívják?
-Marie Alice Brandon.-Amikor meghallottam a nevet,azt hittem lefordulok a székről.Ő az a lány,aki Jazz párja lesz és ha minden igaz a legjobb barátnőm.Egyre jobb ez a nap.
-Rendben.Vedd úgy hogy mostantól ő is a testvérem és nem esik bántódása.Efelől nyugodt lehetsz.-biztosítottam.
-Nagyon köszönöm.Tudtam,hogy számíthatok rád.Nekem most mennem kell,nemsokára indul a gépünk és még Alice-től is el szeretnénk köszönni.-állt fel és ölelt meg-Mindent köszönök.
-Edward jó volt újra találkozni-ölelte meg szerelmemet is.-És örülök,hogy megismerhettelek titeket is-köszönt el a többiektől.-Sziasztok.
-Szia-köszönünk kórusban.
Miután Becky kiment az ebédlőből körülnéztem.Minden diák minket nézett,majd amikor észrevették hogy őket nézem,mindenki a saját dolgára figyelt.Visszafordultam a testvéreimhez.
-Te most tényleg egy embert akarsz pesztrálni?Ugye nem gondoltad komolyan?-kérdezte Amy gúnyosan.
-Hallottad nem,egyébként nem tartozik rád és csak hogy tudd nagyon is komolyan gondoltam.Gyere Ed,menjünk órára-fogtam meg a kezét-Otthon találkozunk-intettem még vissza a többieknek.
Egész órán csöndben ültünk egymás mellett és nem beszélgettünk.Edward tudta,hogy Amy felidegesített,ezért nem is kérdezett semmit csak mellettem volt.Szükségem volt a közelségére.
Soha nem gondoltam volna,hogy Amy ilyen ellenséges lesz velem. De eldöntöttem,hogy még neki sem fogom megengedni,hogy akár egy szóval is megbántsa Alicet.Még akkor sem ha a testvérem.
Órák után hazamentünk.Beszélgettünk egy kicsit anyával és apával.Este felmentünk Edwarddal a szobánkba,ahol elmondtam neki mindent Alice-ről.

A napok rettentő gyorsan teltek én pedig egyre izgatottabb lettem.Már alig várta,hogy végre személyesen is megismerhessem leendő sógornőmet.Minden beszélgetés után amiben Alice neve felmerült,Amandával összevesztünk.Egy hét alatt a kapcsolatunk Amy-vel annyira megromlott,hogy már nem tudtunk rendesen beszélgetni.Vagy nem szóltunk egymáshoz vagy csak veszekedtünk.De nem érdekelt.
A hétvégén családi vadászaton voltunk a hegyekben,ahol találtunk egy kis házat.Anyával át is alakítottuk,így volt ami egy kicsit lefoglalt.
Hétfőn reggel az iskola parkolójában álltunk Edward Volvója mellett,amikor egy autó hangja ütötte meg a fülemet.Egy sárga Porsche fordult be a suli parkolójába.Amikor megláttam,ki száll ki belőle,leesett az állam.


Rebeca                                                                 

2 megjegyzés:

  1. Szia Rosalice! Nagyon jó lett ez a feji is! :D Nagyon tetszett... Bár őszintén szólva kicsit megleptél azzal, hogy ki zavarta meg Bella és Edward úgymond idili pillanatát, nem épp egy nem rég látott ismerősre gondoltam volna, de így is nagyon tetszett! :D Annyira jó, hogy valamijen formában még is berakod nekünk Alice-t... Már nagyon várom a folytatást, mert gonosz voltál és függő véget hagytál itt nekem/nekünk! Kérlek siess vele, mert nagyon kíváncsi vagyok!!!

    Ui: A komizásról pedig sajnos nem tudok semmit sem mondani, mert nekem eddig nem fordult elő ilyesmi... Azonban ha ez megnyugtat én ugyan úgy eltudom olvasni a komidat, mert nekem e-mailben elküldik csak annyi, hogy a bejegyzés alá nem írja ki! Bár mondjuk ez nem tudom mért van :S Szóval sajnos nem tudok segíteni!

    Ui2 nagyon szépen köszönöm a komikat, amiket nekem írsz! :) Igazán jól esik, hogy szakítasz ilyenekre is időt! :)

    Sok puszi: Minie95(:
    Xoxo (L)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Örülök hogy mégis megkapod a komikat.Igazából ez semmiség.Nagyon szeretem a történeteidet és most már én is tudom milyen ha tudja az ember,hogy mit gondolnak az írásáról.
    Örülök neki,hogy tetszik a történet.Igazából ez a rész egy hirtelen ötlet volt,mert nem így terveztem.
    Sietek,ha minden igaz ma fel is rakom.Remélem ez is jó lesz.

    Puszillak:Rosalice

    VálaszTörlés