2012. január 9., hétfő

24.fejezet


 (Bella szemszöge)

De amikor igazán tudatosult bennem,hogy ki is áll velem szemben rámorogtam és felé indultam.

Mielőtt azonban elértem volna,két kar fonódott a derekamra és húzott vissza a családom körébe.Felnéztem a fogvatartómra vagyis fogvatartóimra és Edward még mindig a derekamat fogta,apa pedig előttem állt és úgy beszélt hozzám.
-Bella,lányom.Kérlek,higgadj le.-kérte apa és akkor vettem észre,hogy mind a két kezemet egy-egy meleg két szorongatja.De hiszen ez nem lehet Edward.Ő a derekamat fogja és neki hideg az érintése.
Oldalra fordítottam a fejem és láttam,hogy Alice és Rosalie szorongatják a kezem.
-Bella kérlek,szükségünk van most a higgadságodra.Kérlek nyugodj le vagy minannyiónkat elpusztítanak.-kérte Rose és szorosabban fogta a kezem,közben pedig Emmetthez bújt.
-Bella-Alice csak könyörgő szemekkel nézett rám és ebből már rájöttem,hogy muszáj lenyugodnom,különben nem tudom megvédeni a családomat.És ekkor döbbentem rá,hogy tuladjonképpen miért is hozták őt magukkal. Az kell nekik,hogy ne tudjak tisztán gondolkodni és ne tudjam irányítani a képességeimet.Össze akarnak zavarni,de nem adom meg nekik ezt a lehetőséget.-mosolyodtam el.
-Nyugodjatok meg.Jól vagyok.Most már álljatok vissza a helyetekre.-kértem őket és azonnal tették amit mondtam.Ránéztem Emmettre és láttam a szemében a fájdalmat,haragot,gyűlöletet és megvetést.Hiszen neki fájhat most a legjobban mindannyiónk közül.
Visszafordultam és apa mellé álltam.Ő rám nézett és miután bólintottam beszélni kezdett.
-Aro,barátom,minek köszönhetjük a látogatásotokat?
-Carlisle,Carlisle.Sajnos én nem tudlak barátomnak nevezni,hisz megszegtétek a törvényt és mi magunk vagyunk a törvény.Ez pedig azt sugallja felém,hogy nem tiszteltek bennünket és a törvényeinket
-Mégis miben szegtük volna meg a törvényt?-kérdezte apa.
-Carlisle kérlek.Hiszen innen hallom a szíveréseket,persze a lányodén kívül.Nagyon jól tudod,hogy nem tudhat a fajtánk létezéséről egy ember.És itt rögtön kettő is van-Aro mosolya gúnyos volt.
-Aro kérlek.Te magad sem tartod be a törvényt.Kérlek,ne nevettes.Viszont érdekelne mit keres az én drágalátos nővérkém a volturiban.Amanda,mégis mióta tartozol te közéjük?-kérdeztem ránézve arra az aljas kétszínű libára.
-Már elég régóta.Még nem is ismertelek benneteket,mikor közéjük álltam és...-mondta volna tovább,de Caius félbeszakította.
-Elég legyen Amanda.Hallgass.
Szóval jól sejtem.Amandát ők küldték ide kémkedni.Hogy mennyire aljas az egész bagázs.
-De hisz én lányomként tekintettem rád és te képes voltál így átverni minket?-kérdezte anya sírós hangon.Rose és Edward próbálták vigasztalni.
-Tudod mi vagy te?-kérdezte Emmett.Amanda lenézően nézett rá és felvonta a szemöldökét.
-Egy aljas kétszínű rohadt ribanc vagy.Egy utolsó féreg.Nem vagy méltó arra,hogy a családunkba tartozz.Soha a büdös életben nem karlak látni-Emmettnek sem kellett sok hozzá,hogy neki ugorjon a volt feleségének,de Rose-t szorosan ölelte magához és láttam,hogy ez segít rajta.
-Most már elég.Nem azért jöttünk,hogy elítéljétek Amandát.Hanem azért,hogy a két ember életéről döntsünk.-szakította félbe Aro a bátyámat.
Egy lépéssel még előrébb léptem és így apa már a hátam mögé került.
-Nem gondolod,hogy álszentség,ami te művelsz Aro?Ideküldöd az egyik emberedet,hogy egy évszázadon keresztül éljen velünk így ő átala mindent megtudhattál rólunk,most pedig két ember életéről akarsz dönteni?
-Na áljon meg a menet.Tudod te,hogy kiről beszélsz?-sziszegte Jane.
-Persze hogy tudom.A nagy mestereddel beszélek.Viszont engem nem érdekel.-léptem még egy lépést feléjük.
Edward utánam indult és nem akadályoztam meg.Jól esett a közelsége,mikor átölelt és nyugodtabb is lettem tőle.
-Úgy gondolod,hogy egy ilyen húzás után még tisztelni tudunk benneteket? Ugye ezt nem gondolod te sem komolyan Aro? Most pedig jól gondold meg mit teszel vagy mondasz ennek a két lánynak az életéről,mert ugyan az lesz a te ítéleted is.
Jane morogva lépett a mestere elé és próbálta használni rajtam az erejét,de én felvontam körénk a pajzsom és sajnos a pici Jane hoppon maradt.
-Na mi az?Csak nem csődöt mondott a képességed?-mosolyogtam gúnyosan.
-De ez a két ember tud a létezésünkről és halál a büntetésük.Te magad is jól ismered a törvényt.-Aro most sokkal szelídebb hangon beszélt.
-Ez a végleges döntésed? Mert ha kimondod ennek a két lánynak az ítéletét,én abban a percben végre hajtom rajtad.Mondtam,hogy gondolkodj,mielőtt a szavak kijönnek a szádon.
-Úgy sem mernél szembe szállni az egész volturival.Hiszen ha Ao meghal,a volturi összes tagja és a gárda tagok is fellázadnak a klánotok ellen.-Caius annyira nagyra volt magával és biztos volt benne,hogy nem tudnék elbánni az egész gárdával,hiszen ő vezette a kiképzésüket.Kénytelen leszek valami mást elővenni vagy tényleg képesek lesznek megölni a lányokat.Muszáj elkergetnem innen őket.
-Jaj,Caius.Nem tanultatok az utolsó esetből,mikor találkoztunk? Igaz akkor még én nagyon is kicsi voltam és csak Esme meg Carlisle voltak még a családban,de már akkor megállásra lésztettelek benneteket.Jól emlékszem? Pedig akkor még csak kislány voltam és csak hárman voltunk az egész volturi ellen.Ti mégis meghátráltatok,pedig értem jöttetek,azért,hogy megöljetek.Erre már nem emlékszel? A kudarcaidat elfelejted?
-Nem hátráltunk meg.Egyszerűen csak beláttuk,hogy nem vagy veszéllyes a világunkra.-Aro helyett már Caius beszélt,ahogy már én is rég átvettem apa helyét.
-Nem inkább ettől ijedtetek meg?-kérdeztem és Jane felé fordulva a saját erejét használtam rajta.Kínok közt vergődött és összeesett a nedves talajon.Majd Amanda felé fordultam és elvettem a látását és a hallását.
Síkítozni kezdett és kiabált,hogy adjam vissza az érzékszerveit.
-Nos Caius? Be kell látnod,hogy Renáta pajzsa semmi az enyémhez képest.Nem tud megvédeni benneteket a mentális képességektől,de még csak saját magát sem,hiszen akár mikor át tudnám törni.És ne hidd,hogy a gárdád meg tud majd állítani csak mert te képezted ki őket.Tudod jól,hogy már évtizedek óta nem a volturitól rettegnek a vámpírok.Na jó tőletek is,de hányszor hallottátok már az én nevemet a hozzátok tévedő vámpíroktól? Hiszen az én képességemtől félnek.Tőlem rettegnek,mert tudják jól,kislányként is képes voltam legyőzni a hatalmas és megtörhetetlen volturit.-muszáj volt önelégültnek lennem és magabiztosnak mutatkoznom. Hiszen Caius bármikor átláthat az álarcomon és észreveheti,hogy mit érzek valójában.Mert nem én félek,hanem a többieket féltem.
-Szóval döntsetek.Milyen ítéletet hoztok?-célzás képp ránéztem a két lányra,akik még mindig szenvedtek.
Aro és Caius összenéztek,majd kimondták.
-Rendben van.Elmegyünk és a két lány életben marad.Cserébe annyit kérünk,hogy változtassátok át őket vagy ne tudjanak a látogatásunkról.Nem vetne túl jó fényt a volturira egy ilyen meghátrálás.-adta meg magát végül Aro.A két lány "kínzását"abba hagytam.Ők pedig a mestereik mellé álltak.
-Rendben van. A látogatásotokról nem fog értesülni tőlünk senki.Viszont a két lány majd eldönti,hogy vámpírrá szeretnének-e válni vagy nem.
A nagy Aro Volturi bólintott és megindult az erdő felé,de mielőtt eltűntek volna,még megszólítottam.
-Aro.Csak egy kis figyelmeztetés a jövőre nézve.Ne merészelj még egyszer ilyen aljas ezközökhöz folyamodni, mert én magam megyek volterrába és ott fogok végezni veletek.Minket nem érdekel a hatalom csak békében akarunk élni.De még egy ilyen húzás és nem fog érdekelni semmi.Mert megöllek benneteket.
Miután befejeztem a mondandómat, Aro és a kis csapata gyorsan eltűntek a fák között.Én pedig leengedtem a pajzsom és a családom felé fordultam.
-Húú...ez közel volt.Most viszont mi lenne,ha hazamennénk,ugyanis én teljesen kimerültem.-mosolyogtam rájuk.Edward átölelt és el sem engedett.Megcsókolt,amit én készséggel viszonoztam,majd a többiekhez fordultam.
-Nem bánjátok,ha most hazamegyünk?
-Nem-válaszoltak kórusban,amin mind jót mosolyogtak.
-Akkor én veletek megyek.A többiek pedig futva mennek haza.-Edward még mindig szorosan ölelt magához.
-Nem.Neked a többiekkel kell menned.Majd anya vezet.Neked muszáj a többiek mellett lenned,hogy ha netalántán Aro mégis meggondolja magát és meg akarna támadni benneteket.Te meghallod a gondolataitokat és el tudjátok kerülni őket.
Mindenki megértette az érveimet,így anyával és a két lánnyal beültünk az jeep-be és hazaindultunk.Egész úton nem volt semmi gond és mire mi hazaértünk a fiúk is otthon voltak.
-Jasper kérlek,vidd haza Alice-t.-kértem bátyámat.
Elköszöntem Alice-től, ők pedig elindultak.
-Kicsim,miért nem fekszel le? Látszik rajtad mennyire kimerültél.-jött oda anya.
-Jól van.Megadom magam.Holnap reggel találkozunk.Viszont ha van valami baj,azonnal ébresszetek fel.-indultam el a lépcső felé.
-Várj-szólalt meg szerelmem a hátam mögül,majd a karjaiba kapott,gyorsan elmotyogott egy sziasztokot,majd felvitt a szobánkba.
-Megengedem a vizet-szaladt be a fürdőszobába,miután letett a szoba közepén.
-Gyorsan előkerestem egy hálóinget,majd szerelmem után indultam a fürdőszobába.Beültünk a kádba és élveztük egymás közelségét. Megmosdattunk egymást,néha egy-egy szerelmes csókot váltottunk és most nem is volt szükségünk másra.
Majd egy órás fürdés után felöltöztünk és szerelmem a karjaiba kapott és úgy vitt az ágyhoz.Lefektetett,majd ő is mellém feküdt én pedig a mellkasára hajtottam a fejem.
Szerelmem elkezdte az altatódalomat dúdolni,de nem sokáig hallgathattam,mert a sötétség szinte azonnal elnyelt.Viszont ez az álom más volt,mint a többi.
A volturit láttam,mármint azt a részét,akik ma a réten is ott voltak.Egy ismerős háznál voltak,de nem tudtam jól megnézni kívülről,mert hirtelen bent találtam magam.Egy szobában voltam,ahol a szoba egyik sarában egy lány aludt békésen az ágyában.Majd közelebb sétáltam hozzá és mikor megláttam az arcát,akkor ismertem fel.Hiszen én vagyis nem én,hanem a volturi Aliceék házában van.
De a látomás itt még nem ért véget.Alice kinyitotta a szemét,majd sikításra nyitotta ajkait,de valaki megakadályozta.
-A mester már vár téged-szólalt meg gúnyosan Jane,majd kiugrott az ablakon Alice-val a karjaiban és az erdőbe futott a többi volturishoz.
-Aliceeeee-kiáltottam és felültem az ágyban.A szemeimből folytak a könnyek és csak sírtam.
-Szerelmem nincs semmi gond.Csak rosszat álmodtál.Nyugodj meg.-próbált nyugtatni szerelmem.
-Hol van Jasper-kérdeztem,de meg is kaptam a választ rögtön,ahogy kinyilt az ajtó.Akkor ezek szerint ez nem csak álom volt.A volturi el fogja rabolni Alice-t.
-Gyorsan.Mindenki a nappaliba felöltözve-kiáltottam,majd a gardróbba szaladtam.Nem válogattam sokat,csak kikaptam az első kezem ügyébe akadó ruhadarabot-ami mellesleg egy melegítő volt-és felvettem, majd én is a nappaliba mentem.
-Mi a baj Bella?-kérdezték egyszerre,ahogy leértem.
-Nincs időm elmagyarázni.A lényeg,hogy a volturi el akarja rabolni Alice-t és most rögtön indulnunk kell.
Ahogy kimondtam,mindenki kiszaladt az ajtón,egyedül Em maradt egyhelyben.
-Maradj vele.-Tudtam,mit szeretne Emmett.Hiszen Rose otthon van és békésen alszik.És ő nem akarja végtelenül egyedül hagyni.-Ne aggódj minden rendben lesz.-mondtam,majd a többiek után szaladtam én is.

3 megjegyzés:

  1. Szia Rosalice! Szóhoz sem jutok... Annyira jó lett ez a feji is... talán eddig ez a kedvencem.. (: Bella olyan kis "harcias" volt... Nagyon tetszett, hogy ennyire védeni próbálja/akarja a családját és Rosékat.. (: Az előélete pedig... Mármint az amit ebben a fejiben mesélt el, hogy mi volt régen vele és a Volturival... (: Amanda viszont, volt egy olyan érzésem már a feji első két sorában, hogy ő lesz az, aki miatt Bella annyira "kijött a sodrából"

    Meg kell mondjam, hogy ebben a töriben nagyon, de nagyon nem szeretem Aro-t és a többi Volturist... De komolyan én igyekszem mindenkiben a jót látni meg minden ez ez velük nem megy... Az amit tettek számomra megbocsájthatatlan bűn... Nagyon gonoszak.. :/

    És akkor még Bella álma/látomása... Most komolyan el akarják rabolni Alice-t... Nagyon, de nagyon remélem, hogy Belláéknak sikerül, majd "megmenteni" őt és Aro-ék nem tudják, majd el vinni őt... Bár nem tudom, hogy mért talán a bonyodalom kedvéért most nagyon olyan érzésem van, hogy vagy eltudják őt vinni, anélkül, hogy Belláék megtudnák azt akadályozni vagy pedig az két klán találkozását valami hihetetlenül izgalmasra fogod megírni... (:

    Na mind1 a lényeg most per pillanat úgy is az, hogy most elég izgalmas fejiknek nézünk elébe.. . (: :D Annyira jóóóóó!!!!!

    Már nagyon, de nagyon várom a folytatást! Kérlek siess vele! (:

    Ui: Bocsi ezért a kisebb novelláért... xP De most valamiért nagyon "beszélhetnékem" van... xP

    Puszillak,
    Minie95
    Xoxo

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Rájöttem így olvasva a fejidet, hogy nem szeretem a függő végeket...de most komolyan rosszat fogok álmodni.... olyan gonosz vagy...nem lehet így abba hagyni egy fejit...
    De a hisztit félre téve..imádtam ....leszámítva azt a tényt, hogy hát na mondjam el mit csinálnék veled a vége miatt...szegény Alice... :)
    Edward olyan kis cuki volt már...de látszik kiviseli azt a bizonyos nadrágot a családban :p
    Különben meg nem akarok madárka lenni aki saját magát ismétli, de én megmondtam, hogy nem csipázom Amandát.... sajnáltam, hogy Emmett nem agya-bugyálta meg...

    Na szóval ennek a sok szónak a lényege, hogy nagyon imádtam és köröm rágva várom a kövit
    Siess vele
    Puszi
    Anna
    <3

    VálaszTörlés
  3. Szia
    Bella aztán keményen megmondta a Volturinak.
    Hát én ezt az Amandát nagyon rühellem, hogy tehetett már ilyet mondjuk tőle nem is lehetett másra számítani.
    Nagyon sajnálom Emmettet, hogy egyáltalán ilyen felesége volt. Biztos vagyok benne, hogy Rosalie százszor jobb mint Amanda.
    Bella meg igazán elintézhette volna azt a nőt akkor legalább lett volna róla a gond. De ez így is nagyon jó volt és nagyon tetszett.
    Hogy lehet itt abbahagyni?? Már megöl a kíváncsiság de nagyon remélem, hogy nem esik semmi baja sem Alicenek.
    Siess a kövivel.
    Puszi Beky

    VálaszTörlés