2012. augusztus 16., csütörtök

Díj!

Köszönöm a díjat xéni vagyok-nak és Minie95-nek!

A szabályokról:

  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról 
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni
  • 11 kérdést feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni
  • Nincs visszaadás/visszajelölés
11 dolog rólam:

1.Eléggé türelmes ember vagyok.
2.Imádom az édességet. (Talán túlzottan is)
3.Szeretem a természetet.
4.Nem szeretek sportolni.
5.Szeretem a szabadidőmet a barátaimmal tölteni.
6.Szeretem a gyerekeket.
7.Két testvérem van.
8.Nincs háziállatom.
9.Nem szeretem a sulit.
10.Szeretek olvasni.
11.A zene mindig megnyugtat.

xéni vagyok kérdései:

1.Mi volt a legjobb dolog eddig az életedben?
Olyan nagy horderejű dolgok nem történtek velem. Minden apróságnak tudok örülni, nem csak a nagy dolgoknak. 
2. Mi volt a legeslegrosszabb élményed eddig?
 A szüleim válása.
3.Mi a legnagyobb félelmed?
Hogy elvesztem a számomra legfontosabb személyt.
4. Mit gondolsz a pszichés emberekről?

Nem ítélem el őket, mert attól még ők is emberek, hogy van egy kis gondjuk. 
5. Mi vett rá, hogy írni kezdj?

A rengeteg ötlet ami a fejemben megfordult. Úgy éreztem muszáj leírnom őket. Ugyanakkor olvastam más blogokat és nagyon megtetszettek. Szerettem volna, ha másokkal is megoszthatom az ötleteimet, ne csak magamnak írjak. 
6. Ha a nagyszájú ellenséged száját bekötnék, és lehetőséged lenne beszélni, mit mondanál neki?

Mindent, ami abban a pillanatban eszembe jutna. 
7. Ha mindenható volnál, mi lenne az első intézkedésed?

Ezen még nem gondolkoztam el. 
8. Angyal vagy ördög lennél inkább? Miért?

 Ördög. Szeretek néha rosszalkodni.
9. Ha dühös vagy, milyen zenét hallgatsz meg leginkább akkor, vagy mivel vezeted le a feszültséget?
Elmegyek sétálni vagy felhívom a legjobb barátnőmet és elpanaszolom neki, mi idegesített fel. Jól kidühöngöm magam, ő pedig meghallgat. 
10. Mi a kedvenc sportod?

Nem igazán szeretek sportolni, de ha választani kell, akkor a röplabda.
11. Változtatnál bármin is, amit eddig elértél?

Nem.

Az én kérdéseim:

1.Melyik a kedvenc évszakod és miért?
2.Kedvenc hobbid? Miért?
3.Van háziállatod? Ha igen, milyen?
4.Ki a kedvenc énekesed/bandád? És mi a kedvenc számod?
5.Mit szeretnél elérni az életben?
6.Ki a legfontosabb személy az életedben?
7.Mi az oka, hogy írni kezdtél?
8.Vámpír vagy vérfarkas lennél legszívesebben?
9.Mi a kedvenc filmed?
10.Szerinted könnyen vagy nehezen barátkozó típus vagy?
11.Mi a legnagyobb vágyad?

Akiknek küldöm: 

demon
 Beky
d.
Melii
Szasza
Nat
Jess
LilyVolturi
Barbara G. Roberts
Devil
Dorothy

3 megjegyzés: