2012. december 31., hétfő

B.U.É.K és egy új történet!!


Sziasztok!

Nos, visszatértem. Először is szeretnék mindenkinek sikerekben gazdag boldog új évet kívánni.
Másodszor pedig a szavazás egy ideje véget ért és ti úgy döntöttetek, hogy szeretnétek még olvasni tőlem új történetet és hogy ez Edward/Bella (vámpíros) történet legyen, újra. Én pedig szeretném teljesíteni ezt a kéréseteket. Nagyon örülök neki, hogy ennyire tetszenek az írásaim. És amíg ti szeretnétek, addig nagyon szívesen írok nektek.

Most pedig a történetről:

Kicsit megkuszáltam a szálakat. Ebben a történetben Edward ember, míg Bella vámpír. A mi kis Bellánk régóta él a Cullen családdal. Nem ők változtatták át, csupán csatlakozott hozzájuk. Edward, nos, ő egy hihetetlenül makacs és önfejű srác, aki a gimis lányok kedvence.  És ezt ő ki is használja. Azonban egy fogadás teljesen megváltoztatja az életét és őt magát is. Megtalálja a boldogságot, de nagyon hamar el is veszti azt. Tragédiák sorozata éri őket, míg végül minden megoldódik.
Ha érdekel a történet végkimenetele, akkor tartsatok velem.
Puszi: Rosalice

U.I: Még nem tudom mikorra sikerül hoznom az első részt, de igyekezni fogok. 

8 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én nagyon érdekesnek találom ezt a történetedet is, és várom az 1. fejezetet.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Először is BUÉK!

    Az új történet tartalma alapján érdekes lesz, és bonyodalmaktól nem mentes. Kíváncsian várom az első fejezetet.

    Nóci

    VálaszTörlés
  3. Nagyin izgi és Nagyon Boldog Újévet :)

    VálaszTörlés
  4. Hali!
    BUÉK!
    És izgalmasan hangzik ez a kis történet ismertető :D Jöhet:D

    VálaszTörlés
  5. Király lesz alig várom. Imádom a sztorijaidat!!!
    És Boldog Újévet neked!
    Puszi
    Zsófi voltam
    <3

    VálaszTörlés
  6. Én is kíváncsi vagyok már a törire!
    BUÉK!
    Fris ezután is heti 2x lesz??
    Orsy

    VálaszTörlés
  7. Neked is BUÉK!:))
    Nagyon várom már, és izgisnek tűnik a töri:) remélem hamar tudod hozni, mert kíváncsi vagyok rá!:))
    Imádom a töridet, az összeset!:D:)

    puszi,
    Dovi :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    BUÉK!
    Érdekesnek tűnik a sztori. Szívesen olvasnám mielőbb.
    Egyszer találtam a blogok közötti böngészés közben ilyen témát, mármint, hogy Edward ember Bella félvér, de elkeveredtem az oldalról és azóta már oldalon jártam, hogy nem vagyok képes visszakeresni. Tudnál esetleg segíteni, hogy melyik blog lehetett az?
    Köszönettel
    Marietta

    VálaszTörlés