2013. július 6., szombat

Hírek :)

Sziasztok!

Ha már ilyen hamar lebuktam, akkor van egy bejelenteni valóm. A másik blogomon http://swanlanyokelete.blogspot.hu/  újra frissek lesznek. De most már nem alkonyatos történetek. Hanem Robsten-es. Persze csak ha szeretnétek. Teszek ki két történet ismertetőt, amiből választhattok. Az ismertetőket már megírtam. Ezért kevertem össze a neveket. Amit természetesen sajnálok. Nem figyeltem eléggé, de már kijavítottam és igyekszem a jövőben nem összekeverni a neveket. Nos, remélem ezekkel a történetekkel is sikerül majd elnyernem a tetszéseteket.
Hamarosan jelentkezem a másik blogon.
Puszi mindenkinek: Rosalice

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    És mi lesz ezzel a bloggal?

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ezt a blogot sem fogom bezárni... mind a kettő működni fog, csak annyi a hátrány, hogy lehet a frissek tolódnak. Amúgy folytatódik a történet
    Puszi:Rosalice

    VálaszTörlés