2013. december 24., kedd

Boldog Karácsonyt!

Sziasztok!

Újra eltelt egy év és még mindig itt vagyunk. Biztos vagyok benne, hogy az egy év alatt sokan elhagyták a blogot. De szerencsére vannak olyanok is, akik nemrég kezdték el olvasni a történeteimet és olyanok is akadnak köztetek, akik a kezdetektől fogva vagy már nagyon régóta itt vannak velem. Én itt leszek, még egy jó darabig igaz lesznek kisebb nagyobb kihagyásaim, mint azt az utóbbi időben megszokhattátok tőlem, de remélem ennek ellenére a jövő évben is lesznek, akik velem tartanak majd.

Most pedig akár csak az előző években, szeretnék minden kedves olvasómnak Békés Boldog Karácsonyt kívánni.
Puszi: Rosalice



5 megjegyzés:

  1. Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok Én is Neked :)
    Én a jövőben is kitartok a blog(jaid) mellett :)
    Nóci

    VálaszTörlés
  2. Szia.

    Boldog Karácsonyt neked is ! :)És én sem hagyom itt a blogod ,jövőre is olvasni fogom a történeted :)

    VálaszTörlés
  3. Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Neked is és a családodnak :)

    VálaszTörlés
  4. Szia. Boldog karcsonyt! Meg sosem irtam komit,de a blog indulasa ota olvasom az irsaidat. Nagyon tetszik/szeretem ahogy es amilyen formaban irsz. A frisst peddig hozod amikor tudod, ezt szerintem mindenki megerti.

    VálaszTörlés
  5. Szia. Boldog karácsonyt neked is..:)
    Imádom a történeted, és lehengerlő hogy képes vagy ennyit gépelni....az én blogom nagyon nyögve nyelősen megy, mert lehet hogy a 8.Fejezet már készen van, de sajnos az kézírásos formátumban, és annyira lusta vagyok gépelni, pedig nem vagyok csigalassú bennű, csak akkor is..
    Remélem befejezésre kerül a történeted...:3 IMÁDOM.<3

    Viszonyt azt még máig nem tudtam kibogózni, hogy oldalra hogyan lehet képet rakni...:/ béna vagyok? meglehet...xD ha esetleg tudnál egy picikét segiteni akkor irj nekem nyugodtan a blogon ( schadenalexandra.blogspot.hu ) címen vagy valami, mert így nagyon uncsi a blog...:/ én meg...nem toom...béna vok.xD

    Boldog Ünnepeket!! :3

    VálaszTörlés